Gizli Müşteri Araştırması

Ahenk Bilgi Teknolojileri olarak, hizmet kalitesini objektif şekilde değerlendirmek ve müşteri deneyimini geliştirmek isteyen kurumlara gizli müşteri araştırmaları sunuyoruz. Bu araştırmalar, işletmelerin sundukları hizmetleri gerçek müşteri gözüyle ölçmelerine ve iyileştirmeler yapmalarına olanak tanır.

Gizli müşteri çalışmaları kapsamında, eğitimli araştırmacılarımız müşterileriniz gibi davranarak hizmet noktalarınızı ziyaret eder, personel davranışlarını, hizmet süreçlerini, ürün kalitesini, mağaza düzenini ve belirlediğiniz tüm kriterleri değerlendirir. Bu sayede, müşterilerinize sunduğunuz deneyimi tüm detaylarıyla analiz eder, güçlü ve gelişime açık yönlerinizi belirleriz.

Faydaları:

  • Müşteri memnuniyetini artırma,

  • Hizmet kalitesini objektif ölçme,

  • Personel performansını değerlendirme,

  • Kurumsal standartlara uyumu kontrol etme,

  • Rekabette farklılaşma stratejileri geliştirme.

Ahenk Bilgi Teknolojileri olarak amacımız, kurumların müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkaracak stratejik adımlar atmalarına destek olmak ve hizmet kalitesini sürdürülebilir şekilde artırmaktır.