Müşteri Hizmetleri
- KURUMSAL MÜŞTERİ HİZMETLERİ ÇÖZÜMLERİ
- Nihai Müşterilerimizin memnuniyetini artırmak amacıyla şikayet, talep, öneri ve teşekkürlerinin telefon, e-posta, web, faks gibi çeşitli kanallar aracılığı ile karşılanması ve yönetilmesidir.
-
Şikayet Yönetimi
-
Müşterilerinizden ulaşan şikayet çağrıları, bu konuda eğitimli Müşteri Hizmetleri Yetkililerimiz tarafından, profesyonel bir tutumla ele alınarak, önceden belirlenmiş standartlar çerçevesinde yanıtlanır.
- Müşteri Hizmetleri Yetkililerimiz tarafından önceden belirlenen standart yanıt süreleri içerisinde ve belirlenen hizmet kriterleri doğrultusunda cevaplanır.
- Şikayet konusunda ulaşan çağrılarla ilgili gerekli aksiyonlar başlatılarak, sorun çözüme kavuşturulduktan sonra, gerekli durumlarda müşterileriniz aranarak sonuçla ilgili bilgilendirilir.
Çağrı Merkezi Hizmetleri
- KRİZ YÖNETİMİ
- Kurumun plan dışı bir şekilde çağrılarını arttıracak herhangi bir olay, durum karşısında acil çağrı karşılama hizmeti sunulmaktadır.
- Kurumsal Müşterimizin (varsa) kendi çağrı merkezi hizmetinin yetersiz kalabileceği ya da dönemsel olarak çağrı merkezi hizmeti alması gereken sıra dışı çağrı yoğunluklarında profesyonel ve hızlı ve acil çözüm hizmetlerimizden yaralanabilir.
- Kriz Destek hizmeti kapasamında çağrı merkezi hizmeti verilecek konuda hızlandırılmış eğtimlerle Müşteri Hizmet Yetkilisi göreve hazırlanır.
- İlgili hizmete ait raporlamalar için ihtiyaç duyulacak verilerin alınması sağlanır ve detaylı olarak günlük ve hizmet sonunda Kurumsal Müşterimiz bilgilendirilir.
Sipariş Alma
- Müşterilerinizden sipariş konusunda gelen talepler yanıtlanır ve siparişlerle ilgili bilgiler kaydedilerek ortak veri tabanı aracılığı ile en kısa sürede bilginize sunulur.
Tahsilat Aramaları
- Firmanızın müşterileri, talepleriniz doğrultusunda, bu konuda özel olarak eğitilmiş çalışanlarımız tarafından aranarak tahsilat işlemleri gerçekleştirilir.
Randevu Yönetim
- Saha satış elemanlarınızın etkin kullanılabilmesi ve sıcak satışa daha fazla zaman ayırabilmeleri ve satış süreci için önemli bir aşama olan randevu alma faaliyeti, uzman Müşteri Hizmetleri Yetkililerimiz tarafından etkin şekilde gerçekleştirilir.
Kurumsal müşterimizin randevu sistemi ile temas etmek istediği Müşterileri aranarak randevu saat ve yeri hakkında bilgilendirilir. Randevu Yönetimi için en etkin iletişim tercihi için Kurumsal Müşterilerimize alternatif temas kanalları sunulur.
Satış Sonrası Destek
- Teknolojik altyapısı ve eğitimli ekibi ile ürün ve hizmetleriniz hakkında gelen tüm soru ve taleplerin, önceden belirlenen ve mutabık kalınan standart hizmet kriterleri doğrultusunda yanıtlanacağını garanti eder.
Telefonda Satış,
- Telefonla satış teknikleri konusunda eğitimli ve deneyimli Müşteri Hizmetleri Yetkililerimiz tarafından potansiyel müşterileriniz aranarak, ürün ve hizmetleriniz tanıtılır ve aktif satış faaliyeti gerçekleştirilir. Telefonla satış aktivitelerimizin başarısı sürekli olarak ölçülür ve bu faaliyetlerle ilgili detaylı raporlar dilediğiniz periyotlarda bilginize sunulur.
Pazarlama,
- Çalışanlarımız tarafından çeşitli kaynaklardan yararlanılarak firmanız gereksinimleri doğrultusunda satış ipucu oluşturulur.
Çağrı Merkezi çalışanlarımız tarafından yaratılmış ya da firmanız tarafından iletilmiş olan satış ipuçları değerlendirilerek gerçekleştirilen niteliklendirme işlemi sonucunda, sonuç odaklı pazarlama faaliyetleriniz için etkin kaynak yaratılır.
Kampanya Yönetimi
- Belirlenen hedef kitle dahilindeki müşterileriniz, firmanız tarafından gerçekleştirilen kampanyalar konusunda bilgilendirilmek üzere Müşteri Hizmetleri Yetkililerimiz tarafından aranır.
Kampanya süresince kaydedilen bilgiler kampanya bitiminde analiz edilerek daha sonraki çalışmalarınızda kullanılmak üzere iletilir.
- Firmanız tarafından iletilen veri tabanındaki bilgiler, Müşteri Hizmetleri Yetkililerimiz tarafından incelenerek, önceden mutabık kalınan süreler içerisinde gerekli aramalar gerçekleştirilir ve veri tabanınızdaki tüm bilgilerin güncelleştirilmesi sağlanır.
Müşteri Hizmetleri Yetkililerimiz, telefon ile iletişim dışında, e-mail, faks ve diğer iletişim kanalları aracılığı ile de veri güncelleme çalışmalarını gerçekleştirir.
Tahsilat Aramaları,
- Firmanızın müşterileri, talepleriniz doğrultusunda, bu konuda özel olarak eğitilmiş çalışanlarımız tarafından aranarak tahsilat işlemleri gerçekleştirilir. Müşteri Hizmetleri Yetkililerimiz, telefon ile iletişim aracılığı ile tahsilat çalışmalarını gerçekleştirir.
Ödeme Hatırlatma Görüşmeleri,
- Firmanızın müşterileri, belirli ödeme tarihleri öncesinde, bu konuda özel olarak eğitilmiş çalışanlarımız tarafından aranarak, firmanıza yapacakları ödemeler konusunda bilgilendirilir. Müşteri Hizmetleri Yetkililerimiz, telefon ile iletişim dışında, e-mail, faks vb. diğer iletişim kanallar aracılığı ile de ödeme hatırlatma faaliyetlerini gerçekleştirir.
Müşteri Memnuniyet Anketleri,
- Firmanız tarafından iletilen “Müşteri Memnuniyeti Anketi” soruları telefon, e-mail ve faks kanalları aracılığı ile müşterilerinize iletilir. Verilen yanıtlar konsolide edilerek firmanız ile paylaşılır. Talep edildiğinde sonuçların istatistiksel değerlendirmesi yapılır.
Geri Kazanım Aktiviteleri,
- Firmanızla çalışma sürecini sonlandırmış olan müşterileriniz, konusunda uzman çalışanlarımız tarafından aranarak, sisteminize yeniden kazandırılır.
Telefon Yanıtlama, Aktarma, Santral, Çağrı Merkezi
Bir sekreter istihdam etmenize gerek kalmadan telefonlarınızın profesyonelce yanıtlanması SANAL SEKRETER hizmetinin kısa bir özetidir.
Sanal Sekreter ile iş yerinizde bir sekreteriniz ve küçük ölçekli bir çağrı merkeziniz varmışçasına “Telefonlarınızı Yanıtlıyoruz, Sizi Arayanları Bilgilendiriyoruz, Kayıt Alıyoruz ve Cep Telefonunuza Bağlıyoruz”.
Ofisiniz olsun veya home-office çalışıyor olun, şirket telefonunuzun, Sekreteriniz profesyonel ve deneyimli canlı sekreterler tarafından şirket unvanınız ile karşılanmasıdır.
Sanal Sekreter Hizmeti, gerçekten bir sekreter istihdam etmiş olmanızdan çok daha ekonomik ve işlevsel bir çözümdür. Talebinize göre özelleştirilebilir. Standart olarak iki farklı seçenek şeklinde hizmet sunuyoruz:
Sanal Asistanınızı sağ kolunuz ve sol beyniniz olarak düşünebilirsiniz.Yanı başınızda sanal ssistanınız varsa bırakın o detaylarla ilgilensin, siz de kendi yeteneğinizi ve vasıflarınızı daha önemli olan konularda kullanın.
İletişim Hizmeti
Sizi uğraştırmadan merkezimizde işinize özel bir santral kuruyoruz. Talep etmeniz durumunda, özel bir sabit telefon numarasını da kullanımınıza sunuyoruz.
Kimler Yararlanabilir ?
Şirketler
Merkezimizde Size Özel Santral Kuruyoruz. Telefonlarınızı Yanıtlıyoruz. Cep Telefonunuza Bağlıyoruz. Siparişlerinizi Alıyoruz.
Avukatlar
Özel Avukat Sekreteri Hizmeti Veriyoruz. Evrak & Tebligat Kabulü Asistan Servisi Özel Çözümler, Müvekkil Aramaları
Hekimler
Hekim Asistanı Hizmeti Veriyoruz. Hasta & Danışan Randevuları. Randevu Teyit Aramaları. Hekim Çağrı Merkezi
Ücretsiz Anons
Sizi uğraştırmadan, merkezimizde işinize özel bir santral karşılama sistemi kuruyoruz. Müzik eşliğinde, işinize & markanıza özel ücretsiz karşılama anonsu hazırlıyoruz.
E-Mail / SMS Ile Bilgilendirme
Arayanlara yönelik kayıt alıyoruz. Arayanları cep telefonunuza aktarıyoruz. Tüm detayları e-mail ile gönderiyoruz. Ücretsiz SMS ile bilgilendiriyoruz.
Limitsiz Hizmet
Limit koymadan telefonlarınızı yanıtlıyoruz; cep telefonunuza aktarıyoruz. Sabit ücret garantisi veriyoruz. Ücret iade güvencesi sunuyoruz.
Genel Çağrı Merkezi Hizmetleri
Müşteri Hizmetleri Yönetimi
Müşteri Elde Tutma
Kalite Değerlendirme
Backoffice Hizmeti
Satış ve Pazarlama
Tahsilat Hizmeti
Lokasyon Kiralama
Sosyal Medya Takibi
Raporlama
Müşteri hizmetlerinizin tüm kanallarını yönetmeyi,
Memnun ve bağlı müşteriler yaratmayı,
Satış odaklı olsun olmasın tüm projelerinizde sizlere yeni gelirler sağlamayı hedefliyoruz