Pazar Araştırmaları

Ahenk Bilgi Teknolojileri olarak, müşterilerimize bilimsel bilgi desteği sunarak onları risk ve belirsizliklerden uzak tutuyor, iş süreçlerindeki verimliliklerini artırmaya katkıda bulunuyoruz.

Bu kapsamda, pazar araştırmalarımızla tüketicilerin tercihlerini, satın alma davranışlarını, pazar trendlerini ve rekabet ortamını detaylı şekilde analiz ediyoruz. Yaptığımız araştırmalar sayesinde işletmeler, pazarlama stratejilerini doğru belirleyebilir, ürün ve hizmetlerini geliştirebilir ve hedef kitlelerine en etkili yollarla ulaşabilirler. Pazara yeni girmek isteyenlerden pazar liderliğini hedefleyen firmalara kadar geniş bir müşteri portföyüne hizmet sunuyor; yatırım öncesi analizlerle yatırımlarına yön veriyor, pazar paylarını ölçüyor, kurumsal itibar araştırmaları yapıyor, müşteri memnuniyetini değerlendiriyor ve benchmarking çalışmalarıyla rakiplerine göre konumlarını netleştiriyoruz.

Gerçekleştirdiğimiz Pazar Araştırması Çeşitleri:

  • Kurumsal İtibar Araştırmaları,

  • Benchmarking Araştırmaları,

  • Gölge Müşteri Araştırmaları,

  • Ürün ve Marka Testleri,

  • İmaj Araştırmaları,

  • Pazar Payı Araştırmaları,

  • Kullanım Alışkanlıkları Araştırmaları,

  • Müşteri Profili Araştırmaları,

  • Medya Araştırmaları,

  • Medikal Araştırmalar,

  • Sektör Analizleri,

  • Yatırım Öncesi Pazar Araştırmaları,

  • Satın Alma Davranışları Araştırmaları,

  • Dağıtım Kanalı Etkinliği Ölçüm Araştırmaları,

  • Müşteri Memnuniyeti Ölçüm Araştırmaları,

  • Pre-reklam Test Araştırmaları,

  • Post-reklam Test Araştırmaları,

  • Çalışan Memnuniyeti Araştırmaları.