Yazılım Hizmetleri
Çağrı merkezi operasyonlarını yönetmek, izlemek ve optimize etmek için özel yazılım süreçleri sunuyoruz.
Çağrı merkezi yazılımlarıyla müşteri ilişkilerinizde teknolojinin gücünden yararlanın.İşletmenizin ihtiyaçlarına ve tercihlerine göre özelleştirilebilir.Yazılımın kullanımının kolay olması, ekiplerin hızlıca adapte olmasını sağlar.
Projenize özel kayıt edilen müşteri bilgilerini yönetebildiğiniz. Kullanıcı yetki türlerine göre müşteri kayıt yetkisi verebilirsiniz.
Müşteri kartını düzenleme
Müşteri kartına not ekleme
Müşteri kartını excel formatında indirme
Müşteri kartına dosya yükleme
Müşteri kartına personel atama
Müşteri kartında yapılan tüm işlemleri loglama üzerinde kayıt altına alma
Ekip İle İşbirliği
Gelen tüm çağrıları görevlendirdiğiniz personellere otomatik atama özelliği
Çalışan Takip Platformu
Personel puantaj takibi yaparak maaş, ödeme ve primlerini otomatik olarak sistem oluşturmaktadır.
Mesajlaşma Sistemi
Personeller arası ve üst yöneticileri arasından kesintisiz mesajlaşma
IVR Arama
Sisteme yüklemiş olduğunuz sesli mesaj sistemi ile müşterilerinize tuşlama yaptırıyoruz.
Reklam Yönetimi
Reklam çıktığınız sitelerden gelen başvuruları tek bir sistem üzerinden yönetme imkanı sağlıyoruz.
Mola Yönetimi
Personel mola yönetimi ile performans değerlendirmek artık çok kolay.
Çağrı Merkezi Yazılımı Temel Özellikleri
Anlık çağrı izleme, dinleme ve çağrıya katılma özelliği
Gelen aramaları bir çok farklı kurgu ile müşteri temsilcilerinize aktarma özelliği
Proje bazlı müşteri temsilcilerinize özel kampanya oluşturma ve yönetme özelliği
IVR Arama özelliği ile müşterilerinize sisteme yüklemiş olduğunuz ses anonsu ile karşılama
Sistem içerisinde bulunan dahili web telefon özelliği ile programa bağlı kalmadan çağrıya çıkma özelliği
Akıllı Arama Sistemi ile vakit ve veri kaybı yaşamadan işletmenizin ve personellerinizin verimliliğini arttırın.Kısa sürede, daha fazla müşteriye ulaşmanızı sağlayan Otomatik Arama Sistemi ile bir adım önde olacaksınız.
Bu yazılım çözümleri, işletmelerin manuel süreçlerde harcadığı zaman ve parayı azaltır. Ayrıca, daha az insan kaynağı ile daha fazla iş yapılmasına olanak tanır. Böylece, genel operasyon maliyetleri düşer.
Yazılımın kullanımının kolay olması, ekiplerin hızlıca adapte olmasını sağlar. Karmaşık arayüzler, temsilcilerin zaman kaybetmesine ve müşteri memnuniyetsizliğine yol açabilir.
Çağrı Merkezi Otomatiik Arama Yazılımı
Çağrı Merkezleri İçin CRM Yazılımı ve Otomatik Arama Sistemi mi lazım? Tüm İhtiyaçlarınız, Her yerden Ulaşabileceğiniz AHENK CRM Dijital Platformunda.
AHENK CRM Akıllı Arama Sistemi ile vakit ve veri kaybı yaşamadan işletmenizin ve personellerinizin verimliliğini arttırın.Kısa sürede, daha fazla müşteriye ulaşmanızı sağlayan Otomatik Arama Sistemi ile bir adım önde olacaksınız.
GÜÇLÜ CRM
Hızlı ve Esnek Kullanım...
Basit ve değiştirilebilir modülleri sayesinde kullanım kolaylığı sağlayan bir CRM deneyimi... AHENK CRM Çağrı Merkezi Otomatik Arama Yazılımları, Crm altyapısında firmanızın işleyişi konusunda tüm hitiyaçlatınıza karşılayabilecek yapı ve esnekliğe sahip.
PROJE YÖNETİMİ
Çalışmakta olduğunuz tüm projeleri tek crm altında çalışma imkanı sunar. Projenize özgü müşteri kayıt alanları, müşteri durumları, satış durumları ve projenize özel personel kayıtları ile özgün proje yönetimi yapmak AHENK CRM ile mümkün.
Otomatik Arama
Fazla Kişiye Ulaşım...
Otomatik Arama sayesinde, personel kayıplarının önüne geçin daha fazla kişiye ulaşın. Outbound projelerinizde, kampanya arama hızı ayarlarınızı dilediğiniz gibi değiştirebilir, data ve personel durumunuza göre aramalarınızı ayarlayabilirsiniz. Böylelikle personelin çağrı geçişlerinde yaşadığınız arama kayıplarının önüne geçebilirsiniz.
Çağrı İzleme
Çağrıda olan tüm çalışanlarınızı anlık izlemek ve dinlemek için yazılmış olan bir özelliktir. Personelizin hangi müşteri numarası ile ne kadar süre konuştuğunu veya konuşma sırasında "DİNLEME" ve "FISILDAMA" özelliği ile personelinize destek olma imkanı sunar.
Dahili WebPhone
Ayrıca Program Kurulumuna Son...
Dahili WebPhone İle Ayrıca Program Kurulumu İçin Uğraşmayın. AHENK CRM Otomatik Arama Yazılımı, içerisine tanımlı dahili webphone sayesinde, ek program kurulumu olmadan tüm cihazlardan tarayıcı üzerinden arama gerçekleştirmenizi sağlıyor.
IVR Hizmeti
Çoklu IVR ile Kolay Satış...
AHENK IVR Sistemi ile ister agent önüne çağrı düşürün isterseniz arama listeleri oluşturun.

